1. Algemene gegevens van de zorgaanbieder

Naam: Beëljada Thuiszorg
KvK-nummer: 76876748
Adres hoofdlocatie: Kolfschotenstraat 227, 1104NZ Amsterdam


Contactgegevens:
• Telefoon: 06 248 481 36
• E-mail: info@beeljada.nl
• Website: beeljada.nl

2. Uw rechten en plichten

Als cliënt heeft u wettelijke rechten en plichten. Deze zijn onder meer:
• Recht op goede zorg volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
• Recht op informatie over uw behandeling en ondersteuning
• Recht op inzage in uw dossier
• Recht op privacy conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
• Recht op een second opinion
Zie ook onze [privacyverklaring] en het [cliëntenreglement].

3. Zorgovereenkomst en zorgplan


Voor de start van de zorg ontvangt u een zorgovereenkomst. Hierin staan o.a.:
• De inhoud van de zorg
• De wijze van financiering (WLZ, PGB of particulier)
• De frequentie en het tijdstip van zorg
• De naam van uw vaste zorgverlener(s)
Uw zorgplan wordt samen met u (en indien gewenst met uw vertegenwoordiger) opgesteld en
regelmatig geëvalueerd.

 4. Klachten en geschillen

Wij doen ons uiterste best om goede zorg te leveren. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden
over bent.
Stappen bij klachten:
1. Bespreek het met uw zorgverlener of diens leidinggevende.
2. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris via:
• Telefoon: 06 248 481 36
• E-mail: info@beeljada.nl

Geschilleninstantie:
Beëljada Thuiszorg is aangesloten bij [naam geschillencommissie], erkend door het ministerie van
VWS.

 5. Inspectie en kwaliteit


Wij staan onder toezicht van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) en voeren regelmatig
interne en externe kwaliteitscontroles uit.
Onze belangrijkste documenten:
• [Kwaliteitshandboek]
• [Jaarverslag]
• [Verbeterplan indien van toepassing]

 6. Tarieven en financiering


Wij leveren zorg via:
• Persoonsgebonden Budget (PGB)
• Wet langdurige zorg (Wlz)
• Zorgverzekeringswet (Zvw)
• Particuliere zorg
Bekijk onze actuele tarieven op de pagina [Tarieven en vergoedingen].

 7. Bereikbaarheid en noodsituaties


Onze zorgverleners zijn bereikbaar via het centrale nummer voor vragen en meldingen.
Voor spoedsituaties buiten onze bereikbaarheid belt u 112 of de huisartsenpost.

8. Aanmelden voor zorg

Wilt u zorg aanvragen of zich oriënteren? Bekijk onze pagina Zorg aanvragen of vul direct ons
aanmeldformulier in.

9. Vertrouwenspersoon

Cliënten kunnen desgewenst contact opnemen met een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Meer
informatie via: contact vertrouwenspersoon of organisatie.

10. Onze kernwaarden
Bij Beëljada Thuiszorg

werken wij vanuit:

• Betrouwbaarheid
• Betrokkenheid
• Doelgerichtheid
• Geloof
• Zorgzaamheid
Deze kernwaarden vormen de basis van ons dagelijks handelen.

Downloadbare documenten

• Privacyverklaring (PDF)
• Zorgovereenkomst (voorbeeld, PDF)
• Klachtenregeling (PDF)
• Tarievenlijst (PDF)
• Kwaliteitshandboek (samenvatting, PDF)