Kwaliteitsleveringen in de zorg

Organisatie en beleid

Beëljada Thuiszorg is opgestart in 2015 en heeft zich in de afgelopen jaren erg ontwikkeld in kwaliteitsleveringen in de zorg.

In oktober 2015 is als eenmanszaak gestart Beëljada Thuiszorg met 1 zzp’er medewerker en is uitgegroeid in 2020 als v.o.f. met 4 medewerkers. De klantenbestand is gegroeid van 3 klanten naar 10 klanten in de zorg sector. Uit de afgelopen jaren is er een groei gekomen in het huidige klantenbestand waar de organisatie de aankomende jaren in dienstverlening wil verbreden en kwalitatief zorg leveren. Hierbij is er een doelgroep bij gekomen dat meestal tussen wal en schip valt in de maatschappij. Beëljada Thuiszorg beschikt over de nodige kennis en kwaliteiten en zal met een HKZ certificering de organisatie op de zorgkaart plaatsen.

Beëljada Thuiszorg werkt met een christelijk fundament, zoals bijbels geschreven staat, en worden medewerkers en cliënten behandeld zoals we zelf behandeld willen worden. Wij vinden het daarom ook belangrijk dat cliënten en medewerkers hun mening moeten kunnen uiten en keuzes moeten maken die in het belang zijn van hunzelf en vervolgens ook in het belang zal zijn van de organisatie. Hierdoor staat het bedrijf en de zorgbehoevende sterk en bied het een langdurige werkzame relatie aan waar beide partijen in groeien.

Beëljada Thuiszorg richt zich op vraag en aanbod op het gebied van activiteiten van zorg en welzijn voor cliënten van de thuiszorg die niet (voldoende) op mantelzorgers kunnen steunen en/of niet de financiële middelen hebben om zichzelf te helpen. Cliënten die zorg en hulp vermijden of moeite hebben terug te komen in maatschappij. Wij hebben de mogelijkheid om direct in te gaan op de behoefte van een klant omdat aanvragen altijd direct gedaan worden door de medewerkers van de thuiszorg. Medewerkers uit de thuiszorg kennen als professional de klantsituatie het best en kunnen hierdoor snel en accuraat handelen.

Wilt u meer weten? Stuur dan een bericht.

14 + 1 =